Cofnąć czas

Cofnąć czas

środa, 20 czerwca 2018

Dotyczasowy progres + wymiary (wall of shame)

Pare dni temu minął miesiac od mojego powrotu na bloga i od momentu gdy postanowiłam wziąć się za siebie.
Na wadze było 96kg jest 93kg.

Ide małymi krokami do przodu. Ograniczylam drastycznie cukier. Zmniejszylam porcje o polowe. Licze kalorie. Pracuje nad niepodjadaniem i nie jedzeniem kolacji. Potykam się nadal - zdarzyl mi sie po drodze jakis cukierek czy ciastko, nie do końca umiem się kontrolować. Ale na pewno przez ten miesiąc stalam sie bardziej swiadoma tego co ile jem i przestaję bezmyslnie wpychac w siebie calymi dniami jedzenie. Trzymajcie kciuki za dalsze postepy, bo jeszcze duzo pracy przede mna zeby wreszcie zaczac kontrolować ta sfere mojego zycia - jedzenie.

Moje wymiary na 20.06:
Biust - 111cm
Talia - 91cm
Brzuch - 101cm
Biodra - 113cm
Udo - 65cm
Łydka - 44.5cm
Ramię - 37cm

Ps. Wiecie, że od kiedy sobie obiecałam ze bede rzygac za kazdym razem kiedy się nazrę nadprogramowo zrobilam to tylko raz? Wizja rzygania skutecznie mnie zniechęca do opychania się syfiastym żarciem haha

5 komentarzy:

  1. Małymi kroczkami do przodu to podejście, którego mi brakuje, chyba muszę się nim od Ciebie zarazić! Gratuluję, małe sukcesy składają się na jeden duży, super, że potrafisz je docenić a wpadki zdarzają się nawet najlepszym Kochana ^^ Mocno Ci kibicuję, trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że zmieniasz wszystko powoli na lepsze :D
    Trzymam ze ciebie mocno kciuki i będę wpadać częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzyganie to żadna opcja... Powoli rób swoje a każde efekty będą motywować jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram wypasiona girl, jeśli chodzi o rzyganie. Ciesze się, że widać efekty, oby tak dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń