Cofnąć czas

Cofnąć czas

poniedziałek, 4 czerwca 2018

Niby nie jest źle...

Dziś na wadze 94kg.

Wczoraj i przed wczoraj mało jadlam, ale niestety pilam też piwo, którego miałam nie pić :-/ 2kg na minusie, mam nadzieję, że to nie woda i że utrzymam tendencję spadkową.

Muszę się zmierzyć centymetrem, bo bardzo dawno tego nie robiłam, a chcę mieć porównanie.

Dziś mam trudny dzień. Od rana czuje rozpacz i zaszyłam sie w domu, nigdzie nie poszlam. Zdrzemnę się a potem pojde na rolki, skorzystam z wolnej chwili.
Smutno mi...



3 komentarze:

  1. Po wodzie przychodzi czas na tłuszcz, więc nawet jeśli to ona, bądź dobrej myśli. Wierzę w Ciebie.
    Mam nadzieję, że dzisiaj czujesz się lepiej.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kochana, od jakiegoś czasu jestem tu i jestem.. Dopiero dziś postanowiłam napisać jakiś komentarz. Bardzo lubię czytać Twoje posty, są takie ciepłe i szczere. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze !

    https://erroreq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń